Till bloggens startsida

Varning för en rosa glasögonorm!



Äntligen hemma från skolan! Det första jag gjorde när jag kom hem vara att sätta på mig min rosa mjukisdress som jag fick från Louise & Artin i födelsedagsressen. Jag älskar den! Nu ska jag sätta mig & kolla på gårdagens inspelade avsnitt av Prison break så jag inte halkar efter - för ikväll är det ju två nya avsnitt igen!

Har jag tur så kanske pappa har lust att åka ut & övningsköra med mig lite ikväll. Det var sjukt länge sen sist. Vore bra att hinna köra lite innan vintern kommer. Blir kanske ett pass på crosstrainern idag, det var också sjukt länge sen! Bad bad bad..

PS. Jag tror inte jag har visat glasögonen på bloggen. Vad tycker ni om dem?


Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Tack =) ja det är vanliga pluppar ovanpå!

Postat av: Louisen

Naaaaw! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: