Till bloggens startsida

Sagt och gjort!

I förr-förra inlägget skrev jag att jag ville göra en ny design nu på lovet. Några minuter efter så var jag igång med photoshop, stilmallar & kodmallar. Detta blev vad jag knåpade ihop. Gick rätt fort, vilket gör att det inte är någon jättefin design. Men den duger helt klart för mig!

Jag kanske borde lägga till en liten pressentation om mig själv i menyn? Det brukar man ju ha.. Det är ju bra för de nya som kommer in på bloggen som inte har en aning om mig. På tal om det så fick jag några nya besökare idag som var inne & kommenterade, det tycker jag är kul! Välkomna åter får jag väl passa på att säga!

Så här såg min förra header ut:

Vad tycker ni om min nya leopard-design?


Kommentarer
Postat av: DESIGN BY SHORTY

din blogg var söt =) kram

Postat av: sanna

jättefin blogg, gillar leopardtemat :D

Postat av: Anonym

din blogg design vad jätte fin!

Postat av: simone

SV: Tack så hemskt mycket tjejen, söt du är :)

Postat av: sabina harrysson

Jag tycker att det blev jätte fint :))

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: