Till bloggens startsida

Hittade två snyggingar idag!

Tisdag 28 Juli - 19.43

Alla har så snygga handdukar nu på sommaren. . . förutom jag känns det som. Kom hem idag & sa till mamma att "jag vill ha ny handduk innan vi åker till smögen". Men hon & jag började kolla i handduks-garderoben, då plockade hon fram dessa två coolingar. De kommer från Florida, den ena är mammas & den andra ä pappas. De är typ 25 år gamla, men de har legat längst in i garderoben jättelänge & jag hade aldrig ens sett dom. Hur som helst, jag tyckte de var asballa, så någon av dom tänkte jag ta med till smögen. Vilken tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Harley Davidson passar din personlighet



choose the black one

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Jasså det tycker du? ;) haha, jag vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt?!

Förresten så finns det inget tråkigare än att få kommantarer från "anonyma"!

Postat av: Louise

ÅåÅH! Jag använde alltid pappas förut! ÄLSKAR den!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Jahaa, där ser man ;)

Jomen det blir nog den, för den är mest ball! (H)

Den andra kanske följer med till Cypern, vem vet?

Postat av: josse

harley davidson helt klart! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: