Till bloggens startsida

Onepiece från Strömpis

I fredags var det dansens dag så då var vi i Karlskoga &
dansade för fullt!
Efter det fick jag låna Johanna & Frippes dusch,
fick håret fixat & trevligt sällskap osv. Sen bar det av till Strömpis där jag
fick en sådan Onepiece-overall av Strömpis. Jag var så himla lycklig &
är fortfarande helt extas! Sjukt glad.

Tusen tack, världens bästa Strömpis!


För er som inte vet vad en Onepiece är så ska jag förklara att det är
ett märke som har gjort dessa fantastiskt sköna & sjukt balla overallerna i massa
olika färger & designer. Jag fick (otroligt nog?) den jag faktiskt kikat ut lite i smyg.
Men jag har inte haft i tankarna att köpa en egen, enna kostar nämligen 1477:-
vilket jag tycker är lite knivigt dyrt för en mjukisoverall.
Wow! Tusen tack Strömpis!


Kommentarer
Postat av: BJÖRNEN

Du ska tacka mig också!! Och tacka Mickis för hon drog hem tidigare så du fick hennes onepiece ;) PUUSSS <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: