Till bloggens startsida

My precious


Oj vad ont i magen jag har haft senaste dagarna! Mitt älskade ThomasSabo-armband har varit borta några dagar. Jag har bett till Gud för att hitta armbandet, tänkt klassikern "jag lovar att jag ska tro på dig om armbandet kommer fram" haha! Sen när det kommer fram så är man tillbaka igen på att "nej jag är inte religiös, vem är Gud? Det finns inget sånt där..blablabla".

Jag vet inte vad jag hade tagit mig till om jag inte hittat det, dels så är det ju värt närmare 3000 kronor, men framför allt så betyder armbandet & dess berlocker väldigt mycket för mig.

Jag brukar ju ha på mig det varje dag, nu vet jag inte om jag vågar ta av mig det igen - vill inte tappa bort det igen! Ush så orolig jag varit.. När dansen är över efter SM nästa helg så behåller jag nog armbandet på i sommar!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: