Till bloggens startsida

Mitt sommarlooov, vad jätteskönt mitt soooommarlov ska blii..



Vaknade vid halv ett "imorse", och dagarna innan det har jag också haft skapligt härliga sovmornar. Hur skönt som helst! Alla skolarbeten är klara & jag har inte en enda lektion kvar i gymnasiet, så praktiskt taget har jag faktiskt sommarlov nu. Jag är rastlös, har inte riktigt kommit på vad man ska göra om dagarna än. Sova har ju funkat rätt bra hittills men jag ska la försöka hitta något mer vettigt att göra. Nästa vecka-helg är det Stjärnparaden, så då sysselsätter jag ju mig med det i alla fall. Ska bli kul, men samtidigt sorligt, sista året för mig med stjärnparaden ju!!

Ikväll ska vi fira Lisa 19 år med käk & sen utgång på strömpis, såklart!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: