Till bloggens startsida

Det är onsdag

Det är onsdag och klockan är två. Jag har inga mer lektioner denna vecka så jag har tagit ut min helg redan nu. Börjar med att städa rummet, fast vädret är strålande. Sen ska jag plugga. Jag har inga lektioner, men en jävla massa plugg.. Mamma & jag ska dra en sväng till solarie-öarna i eftermiddag innan sista träningen inför SM som är i Göteborg i helgen.

För övrigt så har jag köpt världens snyggste keps som jag spanat in ett bra tag, som jag idag slog till på! Jag har varit velig länge på om jag skulle köpa den eller inte, men igår såg jag hur snygg den verkligen var när Agnes hade den på sig. Jag hade egentligen verkligen inte råd med den, men jag köpte den ändå, som en pressent till mig själv för att jag var världsbäst & kom in på teckenspråkstolk-utbildningen.


"
NEWPORT
Authentic American Design
RHODE ISLAND, USA
"


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: