Till bloggens startsida

Onsdag & fortfarande strålande väder!


Onsdag morgon & vädret är fortfarande jättefint! Så jag tänkte cykla till skolan idag för första gången i år. Nu är Louise hemma i Örebvro & stannar nästan hela veckan, härligt härligt! Nu när det är så fint väder (om det håller i sig i veckan) så tänkte jag försöka få med Louise på en fotorunda utomhus med kameran, vore roligt!

Igårkväll var jag hemma hos Bella & tittade på Big brother med henne & Jonathan, de hade gjort världens godaste chokladmuffins! Mumms mumms! Men jag fick även hjälp med lite pluggnade som man tackar för, så jag kom inte hem förän närmare halv ett på natten. Så tur var att jag hade sovmorgon imårse, sköönt!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: