Till bloggens startsida

Veckan!

Har inte uppdaterat bloggen på en vecka nu. Segt! Men i helgen var det bara sängen & soffan som gällde, One tree hill från jag vaknade tills jag somnade. Ja, one tree hill är lite fjolligt - men mysigt! Helgen avslutades sen med träning i Karlskoga, äntligen. Dansen var verkligen efterlängtad! Nu är helgen slut, jag har hunnit vara lite i skolan men även käkat god pasta med Emma & dragit en sväng på Friskis med henne & Emelie & lite sånt. Resten av veckan blir ganska chillad, lite häng med vänner, lite plugg, lite träningar. Sist men absolut inte minst specialutgång på lördag med brudarna med pajletter & fjädrar, gayklubb (remember?), även fast alla av oss är straight! Det kommer bli skitkul! Dock blir det nog nyktert för min del..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: