Till bloggens startsida

Önskan & verkligheten är två olika saker



Som ni säkert förstår så är ett par ljusrosa converse min önskan. Men jag & min plånbok är lite osams just nu. Så det fick bli ett par ljusrosa tygskor för en hundralapp istället för ett par dojor för 700, vilket är verkligheten. Men jag tyckte dessa var söta också! De kommer från en ganska nyöppnad affär på Marieberg som heter SHOSHO

Jag har en känsla av att jag kommer leva i dessa skor varvat med mina låga vita converse i sommar, så jag blev tvungen att köpa några vita låga strumpor. Jag har nämligen bara "marknads-strumpor" som mina vänner retar mig för, haha - sådanna med typ ostar, katter, blommor eller sånt på. 7-pack från H&M för 79:-


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: