Till bloggens startsida

Bilden blev en påminnelse till mig själv!


Tog bilden imorse (stavade jag rätt nu Therese?)

När jag såg bilden när jag la in den på datorn så blev det som en liten påminnelse till mig själv. Mitt rum ser förjävligt ut - så jag ska försöka hinna röja av det när jag kommer hem. Men jag har mycket annat att göra, fick reda på igår att vi har 3 slags prov/seminarium denna vecka i skolan.. Så jag har mycket att ta igen nu efter Cypern!

Efter jag träffat Sophie sen så är det träning ikväll igen, men idag är det mest stretch & så - skönt, det behöver jag nu inför nästa termin! Efter träningen tänkte jag faktiskt ta en joggingtur hem, japp - så får det bli. Måste ju ta igen träningen nu efter en mer-eller-mindre slappvecka på Cypern. Trots att från- & till stranden blev långa promenader varje dag!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Var med och tävla om en valfri t-shirt från ekologiskatshirts.se på min blogg om du känner för det. Dom är snygga! :P

Postat av: Therese Strömberg

Ja, nu jävlar! :D Haha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: