Till bloggens startsida

Helgen

Var inte så flitig med kameran i helgen.. men jag har gjort lite allt möjligt. I fredags gick ju som sagt jag, Louise & morfar på stan för att julhandla lite. Jag köpte nya lårhöga skor och den första julklappen - i veckan ska jag fortsätta handla julklappar! Mysigt!

Igårkväll var det middag hemma hos mormor & morfar med Johanna, Frippe, Kerstin, Vicke & Louise - riktigt mysigt & roligt faktiskt! Det bjöds på kyckling, & trots att jag inte gillar kycklig så var det jättegott!

Idag är det första advent, så jag ska kanske ställa fram en eller kanske två julsaker i mitt rum? Först måste jag städa av det! Jag städade det tipp-topp-fint i veckan. Men jag har redan hunnit stöka till det ingen med massa kläder & så.. T t t t..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: