Till bloggens startsida

Lördag

Vädret är ju verkligen på topp idag! Jättehärligt ju! Eller typ inte..för mina ögon. Jag var ute en stund förut & solade - men nu på eftermiddagen har jag blivit tvungen att vara inne. Tittade på en jättemysig film. "Flicka, den bruna mustangen." En amerikansk dramafilm från 2006.

Ikväll blir det grillat igen, dock hemma den här gången! Senare ikväll kanske jag hinner åka ill Mc & dra en glass med Louise som skulle stanna en sväng med hennes trampolinbarn från Uppsala. Som sagt, vi får se om jag hinner - men det vore kul!


Kommentarer
Postat av: therese-fes

GARDEROBSRENSNING!



Massvis av oanvända kläder från GUESS, Mango, Baby Phat, Ed Hardy, H&M, Gina Tricot, Adidas, Tiger of Sweden, Vero Moda, Bik Bok, Vila, BARCELONA, AUSTRALIEN, MALAYSIA och NEW YORK!



http://www.tradera.com/Vit-var-kappa-jacka-fran-MANGO-auktion_163301_112522781

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: