Till bloggens startsida

Stan med Elin!


Vi började dagen på ett jättemysigt café. Titta, måste nästan vara
världens gulligaste & godaste lemonad-dricka!

 
Köpte klassikern (solpuder från H&M 60 kronor), jag har 3 stycken
sånna som spruckigt på väldig kort tid nu! Men jag har i alla fall lärt mig
något. Att jag aldrig ska ha med mig den i någon väska!
I fortsättningen får jag ta någon av de spruckna då..

Köpte även ett par till shorts från Vero Moda 200 kronor,
likadana som jag köpte innan Rhodos (svarta), fast
denna gång ett par vita.



Köpte även denna jacka, den var på rean på Gina Tricot.
Jag gav ynka 150 kronor för den! Tyckte den var
söt & väl värd pengarna!


Köpte även med mig jordgubbar som jag ska bjuda
mummi & pappi på när de kommer hem. Mumms!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: