Till bloggens startsida

Festligt, inte tantigt!

För bara några år sedan var spetstyg tant-stämpel. Nu tycker jag det är skitsnyggt, även till fest! Bollero är också någonting som jag alltid tyckt varit lite tantigt..men idag köpte jag en svart, helt vanlig. Som ni säkert förstår köpte jag även spetsklänningen på bilden. Det rosa är en vanlig tajt gammal tunika som jag satte på mig under. När jag väl ska använda spetsklänningen sen så småning om så kommer jag nog välja att ha något svart eller mörkt under i stället.. Kanske blir redan nu till helgens festligheter?

Spetsklänning, Bludiblu 149:-                                                            Bollero, Bludiblu 199:-


Kommentarer
Postat av: Emma

as fint med den rosa under :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: