Till bloggens startsida

Checklista!

Fredag:
- Duscha, check!
- Packa dansskor, ska bara..
- Packa knäskydd, ska bara..
- Voffla håret, ska bara..
- Packa tävlingsdräkt, det gör jag imorgon
  så den inte blir knölig!
- Packa vattenflaska, ska bara..
- Göra matsäck, det har min mumi gjort! ♥
- Leta på ett par svarta strumpor, ska bara..
- Sova tidig. Mitt mål är att somna redan
  innan utröstningen på let's dance!
 
Lördagmorgon:
- Sätta på lösögonfransarna, det gör jag det första
  jag gör. För ibland tar det 2 minuter, & ibland tar det
  32 minuter. Så det är bra att ha det gjort!
- Sminka sig. Lite hemma, men även lite på plats
  för att förbättra!
- Sätta upp håret i toffsar. På plats? Skitjobbigt att
  sitta i bilen med dom i huvudet i 2 1/2 timmar!

Har säkert glömt hälften..

Än så länge har jag bara gjort 1 av sakerna på checklistan.. Allt kommer bli som vanligt, att jag kommer stressa med allt imorgon bitti innan vi ska åka! Hehee


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: