Till bloggens startsida

Silverringar


Köpte ny ring idag på guldsmeden inne på träffpunkt. De hade utförsäljning pga renovering. Så jag fick denna för 180 kronor istället för 600 kronor. I like it!


Här är min fjärillsring som Louise har köpt på en guldsmed i Thailand. Det är min absoluta favoritring! Tyvärr så är den trasig, ena "sprötet" saknas ju. Antingen ska jag kosta på ringen & lämna in den för att fixa det, eller så får jag klippa & slipa bort det andra sprötet. Jag får se! På fingret bredvid sitter två tunna ringar som jag fått av mormor för inte så länge sen.



Den längst till vänster är en liten ring som jag fick när jag föddes, tror jag! Nästa ring fick jag av mamma & pappa i julklapp. Den stora blaffen har jag fått av mormor med ett tillhörande halsband, jag tycker den är stor & cool. Det är många som tror att det är en lite halft missbildad döskalle.. haha! Den längst till höger var den jag köpte idag!

Många anser säkert att jag har för många ringar på mig. 10 fingrar varav 7 ringar, till vardags! Ni får tycka vad ni vill.. Jag tycker att om man kan ha 10 armband på 2 armar, så kan man ha 50 ringar på 10 fingrar..om man nu vill det! Fast 7 räcker bra för mig..


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

En ring för 180 spänn? Du är ju tokig männsika hahah

Postat av: Louise

"Blaffen" är sjukt cool! :D Och den du köpte idag är underbar!!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: