Till bloggens startsida

Plugg på Säborg!

Jag tog med mig lill-datorn till studion så jag skulle hinna plugga lite nu innan träningen. Det sparar man mycket tid på. Jag har även haft användning av datorn i skolan idag. Fick även med mig bredbands-pinnen så jag har kunnat söka lite på google & så. Superduperbra! Har dock inte riktiga Microsoft-Word installerat än, så det får jag be pappa fixa.

Idag hörde jag ryktet om att alla ekonomi-elever (som t.ex jag är) skulle ha tillgång till alla datasalar i skolan, då kanske jag inte behöver denna? Jag hade tänkt att köpa en lite bättre väska till den hur som helst, en lite mindre. Så jag kan låna med mig den till skolan & så då & då lite smidigare. Pappa använder ju denna datorn lite då & då också, även fast han har en egen, mycket nyare laptop. Men denna är smidig, ganska gammal & liten. Perfekt! Den var t.ex med till Cypern, jättebra för då kunde vi ju göra en säkerighetskopiering av bilderna från kamerorna.

Snart börjar träningen. Ska plugga lite till, sen blir det att dansa! Idag ska det tränas par för första gången denna termin. Taggat!

XOXO


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: