Till bloggens startsida

Första kvällen på lovet..

..ska spenderas med brudarna!

Lite update om dagen. Hm, jo.. våra företag var och hälsade på i skolan idag. Alla ekonomi-elever var finklädda. Daliz hade till också med shorta, kostym, slips och pälskappa! Hahaha.

Appropå ingenting alls, så köpte jag en ny väska idag. En svart, lite större än en handväska, lite mindre än en skolväska typ. Jag är sämst på att beskriva & jag har inte orkat tagit kort på den. Hur som helst, det blir nog väskan ikväll, & klänningen jag hade förra helgen.

Annars har det inte hänt så mycket som är skriv-värt. Mitt humör har verkligen gått upp & ner idag, men jag hoppas det håller sig upp nu ikväll, det borde det göra!

Ps. Det är lov!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: