Till bloggens startsida

Stressköp!


Efter skolan rusade jag & Sara upp på stan. Vi slutade halv 4 & jag ville med min
buss som gick 4, men det slutade endå med att jag fick skjuts hem. Skönt!

Hur som helst, Sara & jag mätte ut storlek på ringar, både hon & jag ska ha nya. Jag har önska mig det av mamma & pappa i julklapp. Sen köpte jag 3 nya penslar till mitt nya make-up kitt (som jag itne hunnit prova ordentligt än). Hur som helst, jag tycker H&M's egna penslar runt 20-lappen fungerar minst lika bra som de runt 100-lappen som är "äkta renhår" eller vad de nu kallar det..

Köpte även ett rosa metall-nagellack för 79 kronor. Ikväll blir det nämligen pröva att måla leopard på naglarna! Då får detta vara underlacket. Sen ska jag ha svarta prickar med starkt rosa prickar i. Vi får väl se hur det kommer gå..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: