Till bloggens startsida

Tävling!

Tävlingslördag!
Vi tävlade inte med gruppen idag, pga att vi kommit upp i A-klass och får därför bara tävla på rikstävlingar och internationella tävlingar!
Men jag tävlade singel och par idag.
Singeln gick dåligt, kändes inte så bra när jag dansade, det var även trångt på golvet och jao, allmänt dåligt bara. Så det blev bara semifinal för min och Emmas det (en delad sjundeplats).

Sara kom också bara till semi, men plats har jag inte riktigt koll på(?) Hon dansade bra i alla fall! Men massa grattis till Therese som kom etta, och till Bella som kom trea. Nu är båda dom i Guld i singel. Grattis även till Emelie som kom upp på pallen!

Jag har tyvärr inte så många bilder från dagen, men Emma tog lite bilder under dagen. Så hon får la skicka dom till mig sen!

Måste ju erkänna att Bellas och min utstrålning var grym! Så det blev en andraplats till oss!

Emelie och Sara kom på pallen! Grattis även till Karin Mascen som fyller 17 idag!

Om två veckor är det SM, det kommer bli grymt mycket träning inför det eftersom att vi behöver ny dans i gruppen. Träning träning träning och träning.
Fritiden kommer bli ett frågetecken...

Kommentarer
Postat av: Sara

Grymt bra dansat idag!! Verkligen hur bra som helst! <3



Btw, jag kom 7a i singel ;) hahahah <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: