Till bloggens startsida

Bra slut på bra vecka!

Dagen avslutades med de bästa.
Dagen spenderades med Sara.
Bild från dansuppvisningen i Spanien:


Sen nu på kvällen cyklades det till
västhaga för att äta glass & promenera
omkring & prata om vad som hänt under
dessa dagarna som vi inte setts!
Bild från våran fika på alla hjärtans dag:


Efter det ringde jag Karin som precis kommit hem
från London, så det blev att åka förbi henne & äver där
promenera omkring & prata om vad som hänt under
dessa dagarna som vi inte setts!
Bild från en melodifestivalen-myskväll:



På vägen hem pratade jag med först Sandra i telefonen,
sen ringde Sara & nu sitter jag & pratar med Karin i telefon.
Haha, klarar mig inte utan mina tre små vänner!
Men alla mina vänner är sjukt bra, & jag är så
grymt glad att jag har er ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är himla braa !! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: