Till bloggens startsida

Bilskola

Jag som sa att jag skulle börja övningsköra på direkten när jag fyllt 16. Nja, så blev det inte riktigt! Men nu ikväll har jag tagit tag i det lite mer och kollat upp vilken körskola som verkar bäst och har bra priser på handledarutbildningen. Kalles bilskola verkar bäst, men det finns även en som heter Nya trafikskolan. Well well, de där får jag ta med pappa någon gång i helgen så han kan ringa och boka någon tid sen på måndag. Jag vill ha tid så fort som möjligt - jag vill börja köra nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heyluuu tjejen ;D



Trippade in på din blogg via en kommentar du lämnat hos Kenza... nice design och header du hade, me laaajk!



Kika gärna förbi hos mig också och kommentera något, vad tycker du om förändringen i mitt rum eller hem?



Sköt om dig, kram!

(www.bellesa.blogg.se)

Postat av: Anna

SV; tack så mycket! :)

Postat av: Louise

Vad snygg din blogg blivit!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: