Till bloggens startsida

Stanna klockan?


Just nu känner jag att klockan skulle behöva sluta
ticka några timmar. Jag har historia-redovisning
imorgon bitti, & klockan är snart halv 8 & har jag
ens börjat än? Nej! Jag har legat ute i solen lite nu
på eftermiddagen, sen var jag i marieberg &
shoppade skor, mamma & pappa ville även in
på någon blomsterhandel & köpa blommor,
men de tog så himla lång tid, så jag la mig till slut
över hela sätet . . . & somnade!

Väl hemma vart det kött på grillen, mumsi.
Tänkte sova skapligt tidigt ikväll också eftersom att värmen tar död på en! Men jag klagar inte, jag älskar solen.

Gadago - måste packa upp alla väskor från helgen, sen plugga. Kanske bloggar om skorna senare - annars blir det imorgon!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: