Till bloggens startsida

Midsommar!

Min midsommar-dag kommer vara chill, jag ska bara vara hemma & fixa & dona med allt möjligt. Sen ikväll åker jag till Josefine där några andra kommer att vara, sen åker jag vidare för att träffa några av danstjejerna på ett annat ställe vid stan. Utan tvekan, kvällen kommer bli bra!

Bilder från midsommar 2002, hahahaha!




Igår kväll kollade jag på trippelavsnitten av sex and the city, det slutade inte förän strax innan halv två på natten så jag trodde jag skulle vara död i mårse, men jag är pigg. Klockan är inte ens 11 & jag har redan hunnit äta en stadig frukost. Jag har precis målat andra lagret på naglarna & just nu väntar jag bara på att solariumet ska bli ledigt, mamma solar just nu.

Hoppas ni får en trevlig midsommar bodys!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: