Till bloggens startsida

Om det plötsligt skulle hända

Fredag 17 Juli - 13.25

• Om jag vann riktigt mycket pengar, 
  så skulle jag först & främst köpa en 
  fräsh bil att övningsköra i, ingen
  sådan liten, men ingen jättebauta
  heller, för som sagt: jag ska ju trots allt
  övningsköra i den! Men bara för att reta
  pappa så skulle jag nog även kosta på mig större fälgar än vad han har, haha!

• Jag tror jag skulle bjuda med mig
  syrran en weekend till London
  för att shoppa där. Det tror jag är en 
  riktig upplevelse för någon som gillar
  att shoppa! Varför jag skulle bjuda
  med henne är för att jag vet hur
  avundsjuk jag skulle bli om hon
  vann & jag inte fick någonting - därför
  är det väl alltid gött att dela med sig?!
  Men självklart - massa nya kläder,
  smycken & smink. . . hehe, ni känner
  ju mig '

Spara, spara, spara, spara massa
  pengar. Man har ju hela livet på sig
  att spendera - allt behöver ju inte ta slut så fort!

• En bärbar dator med trådlöst nätverk skulle inte sitta fel, så man kan ta med den
  överallt & kunna ha tillgång till internett överallt. Mycket bloggande skulle det bli ;)

• Jag har alltid velat ha en hund, men 
  bara för att man får pengar så betyder
  inte det att man får tid.
Tid för någon hund
  har jag verkligen inte nu! Men jag skulle
  absolut lägga undan pengar till en hund
  så jag kan skaffa en i framtiden, det kostar
  mer än vad man tror med alla djur-försäkringar,
  mat & grejer.. men det är det värt!


Men, tyvärr - nu har jag ju inte vunnit på lotto. Men det skulle ju verkligen inte sitta fel, men som min pappa sa förut: man kan inte vinna på lotto om man inte köper en lott. Haha, det är ju sant.. Därför kom jag på den brighta idén att om jag köper en lott i veckan - 25kr, det är ju inte så dyrt. Men sen kom jag på att det blir faktiskt en hel del i mängden, ca 1200 om året.. & oftast vinner man ju inte ens så, den idén blev det att radera. Fast jag ska börja köpa en lott, någon gång ibland' ♣ Plötsligt händer det!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: