Till bloggens startsida

Till Sandra



Men verkligen minuspoäng för frillan!

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

anledningen till att jag tackade nej till de är för att jag kände inte att det var en intressant roll och något jag skulle kunna göra bra och sen vara stolt över.

jag fick ungefär 19-20 skadespelar erbjudanden förra året 3 av dom var betaljobb och 13 av dom var ersättning för utgifter och dom 3 andra jobben var det ingen ersättning eller något till, tackade ja till 5 av dom och räknar med något liknande iår

Postat av: Henrik Lindmark

nja asså det vi håller på med e en serie vi ska vissa på internet mer ett typ hobby projekt men är tanken att jag ska vara med i andra avenyn iår men allt beror på pengar måste få ihop ungefär 5000 till resa och boende för får bara 400 kr av dom för jobbet :P

Postat av: Therese

verkligen inte! Så jävla bra! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: