Till bloggens startsida

Tisdag förmiddag

Jag gick upp tidigt idag, och redan klockan 9 var mamma och jag på gustavsvik. Vi gymmade, simmade och solade solarium. Skönt var det! Sen åkte vi en snabbis till marieberg. Vi köpte nytt överkast till min säng, svart. Sen ett ljusfat att ha på soffbordet. Vi hittade även ljusrosa mössa och ljusrosa halsduk som inhandlades. Tack! Köpte även småsaker som ny tandborste och shampo och lite så till dalarna. Imorgon drar vi Karro! ♣ Gooood daaamn vad roligt! Nu ska jag packa och lite så. 

Kiss and hugs  ♥

Kommentarer
Postat av: karro

jaaaaaaag är taggad som fan nu :DD

Postat av: Kristin

jag är inne på din blogg lite då och då. det är kul för du byter ofta din design. den du har nu var en av de finaste på länge tycker jag.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: