Till bloggens startsida

Tävlande ikväll

Melodifestivalen ikväll:

Nina Söderquick - Tick tock : Hennes namn säger mig ingenting.
Jonathan Fagerlund - Welcome to my life: En söt kille, och
låt-titeln låter bra!
• Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus: En kvinna med bra röst,
men jag brukar inte gilla hennes låtar.
• Scotts - Jag tror på oss: Ingen aning om vilka dom är, låter
dåliga i alla fall.
• Emilia - You`re my world: Låter hoppfullt!
• Alcazar - Stay the night: En tradition att dom är med i
melodifestivalen, men ush på dom!
• Caroline af Ugglas - Snälla snälla: Hon har speciell röst,
och speciell tatuering. Men jao..
• Marie Serneholt - Disconnect me: Hon är alltid med i
melodifestivalen, så varför inte?

Självklart så är inte Karins och mitt kvälls-mål melodifestivalen, utan The OC såklart!

Kommentarer
Postat av: Emma Björndahl

haha, klart alla vill :) varför var den dålig min sköna? <3

Postat av: Jilina

ehm, lite fel på serneholt. hon har aldrig varit med ;).

Postat av: Kariin tha mAn

aaw, fick rysningar när ja såg oc-klippet! :O de är verkligen grymt bra<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: