Till bloggens startsida

Godmorgon!

Vi har lite sovmorgon idag, börjar 9 och jag får skjuts av mamma till skolan. Skönt! Men jag orkar inte göra ordning mig idag, funderar på att gå till skolan med mjukiskläder idag. Jag har inte gjort det sen jag gick på högstadiet, men de skulle vara så grymt skönt! Jaja, vi får see .-

KSD har fått in nya träningsoverallströjor, gråa. Jag ska köpa idag eller imorgon. Men det blir nog imorgon eftersom att jag ska vara med Karin idag. Vi ska checka OC (det börjar bli en tradition för oss på söndagar, right?).

Jaja, nu ska jag i alla fall gå och blåsa håret och sminka mig.

Shit, jag måste hinna sola solarium ikväll också! Tävling på lördag - tagga!

Kommentarer
Postat av: Em

Sjukt snygga googles du har på bilden!!!!

Hoppasdu får en bra dag! Kram, Em

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: