Till bloggens startsida

Svar på era frågor, del 2

Nu var det dags igen tycker jag! Jag hade ett inlägg för ca 2 veckor sedan, där jag svarade på lite läsarfrågor. I det inlägget skrev jag att ni gärna får ställa fler frågor, & det har ni minsan gjort lite grann. Roligt! Så nu är det mitt jobb kvar, att svara på dom - jag håller ju vad jag lovat!


eftersom att du svarar på allt. msn??


Svar: Jag svarar på allas kommentarer, men för det menar jag inte att jag avslöjar allt. Jag har precis rensat min msn lista & tagit bort alla jag inte känner eller har träffat, jätteskönt! Nu har jag bara kvar dom som jag någonsin skulle kunna ha nytta av att prata med. Därför känner jag inte för att lämna ut min msn på bloggen - då är jag tillbaka på 0 igen, vilket vore lite trist. . .


Du skriver i din blogg väldigt ofta.
Har du en bärbar dator som du har med dig?
Eller bloggar du bara hemifrån vid en stationär?

Kram /Jenny


Svar: Ja jag skriver rätt ofta, kan man ju tycka..

Men för tillfället så har jag ingen bärbar som jag använder. Kanske till hösten?! Skulle vara superbra att ha bl.a till skolan. Pappa har skaffat sådan USB-pinne med internett för 99 kronor i månaden - superbra!

Men som sagt, just nu bloggar jag bara när jag är hemma via min stationära dator, men ibland när jag får tag i en dator i skolan osv.



vilket program/gymnasieutbildning går du på?


Svar: Jag ska börja tvåan på Rudbecksskolan i Örebro, "Samhälls-ekonomi". Många tycker säkert att det låter trist..& det kanske det även är. Men jag ville inte ha för stor inrikting, jag viste verkligen inte vad jag ville - därför valde jag något ganska neutralt!



Du har onormalt vita och fina tänder!!!!
Har du gjort någon tandblekning någon gång?

Kram


Svar: Jaha, tack! 

Jag har inte gjort någon tandblekning, & kommer förmodligen aldrig att göra heller. Det är ju jättefint i början, men efter några år blir det dåligt med emaljen & så . . men det är vad jag har hört, så är det ju kanske inte i alla fall.


Däremot använder jag mig av en tandkräm som ska göra tänderna lite vita. "Denvit 2 in 1 Toothpaste Mouthwash, Extreme White" Jag gillar den!



dina naglar är så långa å fina =D hur gör du för att få dom att hålla?


Svar: Tack! Jag gör ingenting speciellt. Jag filar inte ens mina naglar - när de blir för långa så klipper jag av dem istället!



favorit skräckis? (A)


Svar: Min absoluta favorit är "eden lake". Den är inte som alla andra skräckfilmer. Jag gillar nämligen inte monster & andra övernaturliga läskiga saker - eftersom att sånna saker inte finns på riktigt så tycker jag inte om sådanna filmer. Verklighetstrogna filmer ska det vara alltså!



hejsan hejsan

en kille va ska han ha för parfym

tycker du? du vetkar vara medveten om sånt


Svar: Hejsan hejsan!

Utan tvekan: Juan Paul Gualtier (le male)!! :D



i vilka länder har du varit i ?

å när ?

å hur många gånger?


När jag var liten var jag i Spanien några gånger.

Sen har jag varit i Thailand 3 gånger, men jag har aldrig varit
där efter Tsunamin - sist jag var där var samma år, men jag skulle
verkligen vilja åka dit någon mer gång!

Sen var jag i Spanien i några veckor för några år sedan på en sommar.

Har även varit i Arfika i ett land som heter Tunisien.

Var på en restresa förra sommaren till Cypern.

På hösten var jag i England & tävlade i dans.

Snart blir det Cypern igen.


Jag är jätteglad för jag fått möjligheter att resa så här mycket!


Självklart har jag varit många gånger i Danmark, Norge osv.

Har även bilat till Tyskland.

Jag vet inte, jag kanske har varit i Estland också när jag var mindre,
för vi hade en fader-familj där förut. 


Thailand, 2004 (11 år)



Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen svarade du

jag trodde inte jag skulle få något svar

men tack (=

Postat av: Jenny

Tack för att du svarade på mig fråga!

Postat av: Louise

Barcelona då?! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: