Till bloggens startsida

Lördagen!

Jag hade sagt till mig själv att jag skulle sova ut idag! För idag var nämligen den enda sommarlovsmorgonen jag skulle haft på minst en vecka, & jag har ju inte haft det på flera veckor tidigare nu eftersom att jag jobbat på veckodagarna & på helgerna har det alltid varit massa så att man ska gå upp tidigt och blabla..
Hur som helst, jag fick gå upp tidigt även idag - eftersom att jag skulle färga Karris hår. Innan var hon blond, men nu är det rött! Coolt va?

Sen tog jag cykeln hem till Adolfsberg igen. Hann packa lite & så (smögen imårrn!), men sen blev jag hämtad av Sara & hennes pappa, i min egna bil..kändes lite wierd, haha, men så är det. Haha! Jag & Sara tog en tripp på stan & köpte varsin glass i alla fall, satte oss vid slottet & bara babblade massor, det blir ju så när man inte träffats på länge!
Sen lyckades vi missa bussar & skit, så då ringde jag daddii, men han kunde inte skjutsa. Slutade med att Lillis kom & hämtade oss å skjutsade hem oss, thx!

Nu är jag alltså hemma, ska packa klart - kmr säkert ta flera timmar. Varför ska ja galltid göra allt i sista sekund? Jaja.. ni vet hur det kan vara. Senare inatt kommer Artin & Louise till Örebro, innan dess vet jag inte vad som händer riktigt '

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg

hur gjorde du för att få hennes hår så fint rött? det är ju skitsvårt när man är blondin



trevlig helg

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar: Jag färgade hennes hår först dass-blond/ljusbrunt först. Sen tvättade vi ut det, sen hade vi i det röda. Men det blev inte riiktigt 100% bra, så hon ska färga det en gång till med rött efter några duschar :)

Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Tack =) jag fyller i dom med Tri brow color från MUS som är ett skugghjul med 3 färger. den är super! För du kan ju ha färgerna som ögonskugga också =)

Postat av: josse

håret blev skitsnyggt! :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: