Till bloggens startsida

Jag älskar armbandet!



Nu ska jag iväg för att luncha med de som jobbar på avdelningen på Nerikes Allehanda där jag jobbade i sommar. Ska bli roligt att träffa dom igen! Jag önskar att jag också var stor & jobbade där, MEN så är det ju inte. . . inväntar andra året på gymnasiet - jippi......

Sen ska jag till stan en stund om jag hinner(?) "Agent Vickan" ska fixa en grej, hihi!
Sen ska jag, mamma, pappa & Robin åka till gammelfarfar & hjälpa han att flytta. Kvällen avslutas sen i Lundby, med Bella. Jag kommer nog hem senare inatt för jag ska övningsköra imorgon innan träningen. Just precis, träning imorgon - det ska bli kul! Nästa vecka ska jag trigga upp ännu mer inför terminen att köpa nya dansskor! Wohoo, då kan jag börja använta mina andra "gamla" utomhus! (Dom ser knappt använta ut, haha)

Kommentarer
Postat av: mascen

verkligen jättefiiint armband! :D assött med namnet i hjärtat ocksåå :D <33

Postat av: Micaela

Jättefint armband! Vars har du köpt det? :)

Postat av: Amanda :)

fin blogg du har :D

Postat av: SANNA

SV: Kika gärna in och rösta på "vem som bar den bäst" Kram! :)♥

Postat av: adina

snyggt :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: