Till bloggens startsida

Söndag

Igår var det tävling...har inte med mig kamerasladden nu till stan så kan tyvärr inte lägga upp
bilderna. Men inlägg om tävlingen kommer - det kan jag lova!

Vaknade rätt sent imorse, trots att jag gick och la mig tidigt igår kväll. Hm, men jag
pluggade lite (yeah, nolifer...men jag har prov på tisdag OCH fredag)

Sen blev det lunch på "pichers" med mormor och morfar, sen marieberg och köpa
presenter till mig själv (y) Tre trosor, en bh, en stickad tröja, leggings, och nya
höst/vinter stövlar.   <3 Tack!

Sen blev det hem för att skriva klart spanska uppsatsen som ska lämnas in imorgon.
Nu på kvällen så åkte vi till Lindblads som fått ny lägenhet - även Johanhna och Frippe var där.
Blev fika och mys, sen nu sitter jag här hemma. Snart blir det nog en kopp te och kvällsmacka,
sen sova...skola imorgon GRRR !

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: