Till bloggens startsida

Niondeseptember


Dagens outfit: Svarta pumps, vita sockor, svarta leggings,
vitt linne, gul t-shirt, jeansjacka..

Vissa dagar vaknar man och känner att man inte orkar göra sig iordning i
håret, och då behöver man inte göra det tkr jag......som ni ser ;) haha !

Haha - nu är jag med i både stödgruppen i skolan för matte och engelska.
Heja mig liksom!! Vi hade i alla fall redovisning via power point idag,
det gick bra =)

Efter skolan blev det börja med att "tänk-disigna" och sy kläderna
till England, yess äntligen igång!

Sen hade ju One tree hill säsong 6, avsnitt 2 kommit ut på thepiratebay
så det blev nyss att kolla det. Hände en mkt sorlig sak i avsnittet,
nämner ingenting för er som inte sett än...


Ska orka plugga in de sista spanska glosorna ikväll också,
men skriver nog inte förän imårrn. Jaja, puss ca ya !

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaa vickan du skulle nog behöva stödgrupp i svenska också! hahahhahah, disigna, haha designa heter det väl :P haha nu var jag taskig :P förlåt ^^ <3

Postat av: alexz

blir det håkan 13nov?JAG HAKAR NOG.

Postat av: Ida

Fin outfit :)

Postat av: Angelica

sv hehe okej:D men vad snygg outfit !

Postat av: karin

snygg äru!

Postat av: Louise

Men vilken fashionista!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: