Till bloggens startsida

Saw V

Söndagkväll och det var dags för bio! Men först till haga och köpa lite food,
sen hem till Adde för att hjälpa till att laga mat. Vissa kan ju fråga sig varför
jag gick ut med MVG i hemkunskap. Men nejdå - jag är duktig! =) Haha.

Karin och Mira


Adde och Douglas


Jag, den bästa kocken! ;)


Douglas och Mira :)


Sara :)


Tack för en toppenkväll killar och tjejer!


Efter käk (kroketter och hamburgekött - hahaha) så blev det buss till stan för att
kolla på Saw 5. Vilken film :O Holo moses som jag brukar säga till Sara haha!

Inget foto från bio sallongen, men vem klagar på en snygg paint bild? ;)


Kommentarer
Postat av: Andreas

du kan inte ha haft ett MVG i hk :D



de var ju jag som var mästerkocken fast ja var handicapad :D haha



men tack för en trevlig kväll haha(Y)

Postat av: Andreas

ps.... de var ju den riktiga mannen som satt längst ut (Y)

Postat av: Sara

hahahhahah, snyyygggt paintat Vickan ;) mohahhah, men du glömde ju halsduken som du vira runt händerna :') hahahah ! :D



tack för ikväll iaf :D<3

Postat av: Elin

ingen kan paint som du vickan ;) haha och av att dömma av minerna på painten så tycker alla att filmen var så där eller så var alla sura ;)

Postat av: den som troligen kommenterar varenda inlägg ;O

hahah SNOPP alltså på bilden på mej! ;) bara så att alla vet HAR INTE JA EN SÅN DÄR FET ÖLMAGE som bilden ger illusioner till!! ;O hahahahahhahaha men annars;aah tack för kvällen kära du vickan ;D <3<3<3<3<3<3<3<3 (fjääsk)

Postat av: Sara

hahahha, o så glömde du glittret på addes gips ! ;D hahahhahahah ! :')

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: