Till bloggens startsida

Gina tricot?

Innan jag skriver något annat så ska jag tala om att
detta är sista inlägget för ikväll!

Hm, nu till rubriken..
Jag hade hört att gina tricot hade öppnat / ska öppna en webbshop, så
jag har sökt lite och försökt att hitta den för att jag tänkte kolla om det
fanns någon bild på pälsen som jag ska köpa imorgon för tänkte blogga
lite om den - men jag hittar inte deras sida. Någon som vet något,
finns den? Kommer den finnas? Huuuu?

Btw, rätt stolt över mig själv, jag har nämligen haft 71/137 besökare idag på
bloggen. (71 blåa och 137 röda) Tack <3

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Helena

japp det stämmer (: https://www.ginatricot.com/se#/collection

Postat av: Elin

det är den vanliga sidan ju, asså som dom alltid har haft ;) dom öppnade för nån vecka sedan..

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: