Till bloggens startsida

Shopping i Uppsala!


Outfit:
- Svarta leggings (julklapp)
- Vita sockor, H&M.
- Aprikosfärgat ribbat linne, ONLY.
- Vit kofta, England.
- Bruna skor, Skopunkten.
- Brun väska, topshop england.
- Svart skinnjacka (louises)
- Smycken (julklapp)

I dagens shoppingkassar:
- Vit kajalpenna, H&M.
- Svart nyårsklänning, Holmlunds.
- Svart skinnjacka, BIKBOK.
- Mörkblå vinterjacka, Vila.
- Svarta skor, Skopunkten.
 - Grå t-shirt med sött tryck, New Yorker.

Och imorgon ska jag till stockholm också..hehe '
Inte ofta man köper två jackor på samma dag,
men jag ska säga att de va lite rea på dom faktiskt!
På Holmlunds där jag köpte nyårsklädningen var
jag i 1 timma och 20 minuter. Älskar den affären!
Jag var där förra gången jag var i Uppsala också,
tror jag var inne där mist en timma då med..men då
köpte jag bara sveamössan tror jag. 

Ikväll blire nog bara chill, puss! 


Kommentarer
Postat av: Juliuuuul

ÄLSKA MELLANDAGSREA!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: