Till bloggens startsida

Louises muffins

Innan Louise och jag satt oss på tåget till Uppsala så fikade vi på hennes nybakta muffins. De var mycket stora som ni ser så det var svårt att få i sig halva till och med. Men goda!  Jaa, hon är duktig min syster '


Nu sitter jag själv i Louises lägenhet, dom andra är på krogen.
Men de hade förfesten här så jag har inte varit
själv hela kvällen i alla fall. Spelar inte så stor roll för nu är jag
sjukt trött så det blir snart puss och godnatt för min del.

Imorgon ska jag gå på stan i Uppsala och gå på bl.a
New yorker, monki, rut mfl. Louise lobbar hela dagen,
men på lördag är hon ledig så då blir det stockholm.
 Men imorgon, louise ska tjäna pengar, och jag ska spendera!
Pussss på det, ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

underhålla mig lite? jag kan inte sova <3

Postat av: hanna

söta muffins!!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: