Till bloggens startsida

Syster <3

30/8 - 08
När jag kom hem sent på kvällen från liseberg så vad Louise hemma :)
Vi satt vid facebook och skrattade åt fula/roliga bilder och kommentarer osv.
Vi skulle ta ett nattbad innan vi gick och la oss, men jag hade sjukt ont i min hals
och var allt för trött så vi gick och la oss istället '

www.louisen.blogg.se

31/8 - 08
Vaknade tidigt på morgonen av att jag typ inte kunde andas för min hals var helt igensvullen
kändes det som. Blääää ' Orkar inte ha ont i halsen just nu ju!!

Sen är det träning, får se om jag ska dit eller inte - jag kmr ju ändå inte kunna dansa men
kanske kan dra dit i alla fall. Får se vad tjejerna säger om hur jag ska göra. :)

Nu ska jag dricka ännu mer kok-hett te på hopp om att få en bättre hals
C ya !


Kommentarer
Postat av: Sara

du kan komma o titta på träningen (a) om du orkar alltså :) <33

Postat av: viktoria

okej, vist - jag kommer <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: