Till bloggens startsida

Göteborg


Och så var vi på bussen till Göteborg, jag vaknade med en taggboll i halsen
or something kändes det som, och sandra var även rätt trött så det blev lite sova
på bussen. (a) Hitta nemo visades, och eftersom att jag inte
sett den så kollade jag ite på den mellan slummringarna.


Vi började dagen med balder, sen kanonen sen fortsatte det.
Absoluta favoriten är och kommer alltid att vara uppsvinget. Yey '
Vi filmade faktiskt i lisebergsbanan, haha och sen kom vi på att jag även
skulle filma i kanonen - så sandra och jag står i skitlång kö för att få sitta längst
fram....men personalen märkte min kamera :( så de blev ingen film i kanonen !


Kan man mer än älska detta place ?


Pandavision. 3D


Sandra skulle ju köpa sån där äcklig snow slash, haha
och då hittade jag något annat som var grymt gott!
Vanilj cappucino snow slash, ärligt talat så har jag
ALDRIG druckit något så gott!





<3







Kommentarer
Postat av: Sandra

Dinn söööötis :) hade skit kul, även fast vi var lite trötta :) DU Ä BÄST ! Älskar diiiiggg

Postat av: Fredrik

Gööteborg <33 sån jävla härlig stad...inte tala om liseberg och hellium ballonger xP

Postat av: viktoria

ja gbg är bäst! :o Synd bara att jag inte hade pengar till ballong :( haha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: