Till bloggens startsida

Back in Örebro

Nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar...........men livet är inte slut för
det - btw dansen bötjar ju då! :D

Började dagen med att dra upp på stan med vaggavännen :) Karolina<3
Köpte, två halsband, bh, puder och en tröja. Yup '

Sen åkte jag hem, sen kom min homie :) Sandra<3
Vi kollade på en film hahahaha, sen skulle vi kolla på en till
men då vart vi så rädda så vi vågade inte.
Sen kollade vi på cypernbilderna - myyyyys och sakna massor !!!!!! (L)
Btw - vi hade inte setts på typ 2 veckor "/

Just nu har jag kopplat in dataskärmen till TV:n och jag svär
det är FETT najs!

Pratar med elin i telefon och hon försöker lura i mig att MSN ska byta namn till NSM
hahahahahahahahahahahaahaha xD Puss och godnatt ! <3


Kommentarer
Postat av: s

Din tv var ju i minsta lager , vickan 47 räcker knappast till något !!! HAHAHAH xD vart ju ff bländad :D loooove

Postat av: viktoria

hahaha den är bara 40 btw ;) hahaa <3

Postat av: Anna (:

ska gå o sova nu men jag kommenterar o läser imorgon så förvänta dig en massa host" späännande kommentarer då minsann :D <3

Postat av: viktoria

BRAVO ANNA ;) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: