Till bloggens startsida

Min mobilkamera är inte så bra...

...men min valborg var bra!

Spenderades från kl sex fram till sena kvällen på Ivy-bar.
Sen fick jag även för mig att kika in på Frimis (campus 48)
där det var flera tusen pers, jävligt ballt & mycket drag - men
man hittade knappt de man kände för det var folk överallt &
ingenstanns! Men tummen upp för Ivy-bar, riktigt chill
ställe (med skitsnygga tapeter & lampor, haha)!




















Har inga bilder från när jag var på Frimis, men det var...galet!
Över fem dansgolv, massa massa bajamajor, stort men mycket folk,
under helgen var bl.a Hoffmaestro där, Erik Hassle, Al Azif & Slagsmålsklubben.
Det var som en liten festival! Det var bra men tyvärr kommer jag alltid
vara en Strömpis-brud & älska Strömpis mer än någon annan
krog i världen. Speciellt nu när jag fått en Onepiece!

Det blev en väldigt lugnt valborg för min del, man hade
nog uppskattat Frimis mer med några mer drinkar i magen.. 


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: