Till bloggens startsida

Karin & jag drog en tröst-shoppingrunda över stan eftersom vi haft så mycket i plugg! Det var vi väl värda!




Spetsleggings från BIKBOK. Nedsatta från 200 till 50:-
(Ta två plagg för hundra, så jag & Karin var klyftiga & valde varsitt!)


Två bas-kjolar. Har en svart sedan tidigare som är helt utliten av allt
flitigt användandra. Från H&M 49:- styck!


Två par tights. Satte ett par på varje ben för att visa..
Från H&M 99:- tillsammans.


Tröja från Gina Tricot, nedsatt från 200 till 100:-


Linne med kedja i linningen från MQ. Nedsatt från 300 till 90:-


Kofta med silvriga detaljer från Åhléns. Nedsatt från 400 till 100:-


Zoul-spetstrosor från MQ, nedattar från 100 till 30:-
De andra kommer från H&M & kostade på rean 30:-


Äkta handskar från Åhléns med rosett på handlederna.
Nedsatta från 250 till 180:-

Nu ska jag fortsätta plugga, sen ikväll ska jag packa
för imorgon ska ju jag & Sandra till Oslo. Weeei!


Kommentarer
Postat av: Julia

men shiiit vickan vilka fynd! :D speciellt leggingsen och strumpbyxorna!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: