Till bloggens startsida

Fyndat på H&M


Det här är en helt vanlig bas-kjol i bommul, likadan som jag har i svart
& mörkblått. Så, det var inget märkvärdigt att ta kort på den. Jag la istället
fokus på den otroliga prislappen. HUR BILLIGT SOM HELST! Speciellt för mig
eftersom att dessa kjolar är basplagg som jag använder flera
gånger i veckan!


Karin & jag köpte likadana underkläder på rean.
50 kronor för BH:n & 30 kronor för trosan! Lätt värda pengar,
& underkläder kan man aldrig ha för mycket av..


Ett till fynd! Hittade den på underkläder- & sovavdelningen. Men jag
kommer att ha den som en helt vanlig kofta över ett linne osv:

På denna bild ser man även min nya Mood-halsberlock! ♥

NU FÅR VIKTORIA NORDENBERG INTE SHOPPA MER PÅ VÄLDIGT LÄNGE!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: