Till bloggens startsida

Sportlov



Fredag, & min första dag på Sportlovet eftersom att alla lektioner idag var inställda. Men jag var ändå uppe med tuppen idag på min lediga dag. Jag måste nämligen till tandläkaren *suck*! Efter det tänkte jag ta en sväng till körskolan för att komma någonstanns med körkortsteorin. Sen blir det lunch på stan med pappa & sen ska jag försöka fördriva tiden ett par timmar på stan på något vis (utan att köpa någonting)! För senare i eftermiddag ska jag & några till tjejer från dansgruppen nämligen åka & prova våra nya tävlingskläder som håller på & sys. Spännande!

Förresten, på tal om att jag har sportlov. Jag har verkligen SPORT-lov! Vi ska nämligen träna lördag, söndag, måndag, tisdag & onsdag. Sen på fredag åker vi till Helsingborg för att tävla där i helgen. Taggat! Men, that's the way I like it!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: