Till bloggens startsida

Några utav mina fina vänner på Strömpis


Hittade en mingelbild från i fredags på några utav mina kära vänner som jag brukar gå ut med. I höstas blev det en hel del utgångar, näst intill varje fredag spenderade vi på Strömpis! Nu har jag inte varit ute på flera veckor, fredagarna har rusat förbi & spenderat på annat vis. Det har även varit mycket dansträningar som inte går så bra ihop med utgångar. Men på fredag, då är jag med er på Strömpis igen & jäklar vad kul vi ska ha! Men som det ser ut nu så blir det min enda utgång innan studenten; våren är nämligen späckad med dans!

På fredag firas att det är 100 dagar kvar till Studenten, & jag vill se alla jag känner då. Sååå, vi ses på fredag, på Strömpis!


Kommentarer
Postat av: hedda

saknar ju dig på fredagar finaste vickiiis <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: