Till bloggens startsida

En fredagstripp till Norge



Här är de första bilderna från trippen. Här hade det ljusnat ute, innan dessa
bilder hade vi sovit ett par timmar. Bussen gick nämligen klockan 5 på morgonen!



Jocke, Axel & Emil. Grabbarna grus, alltid på topp!



Agnes & Therese var också på topp!




Efter en bussresa på drygt 5 timmar så var vi
framme i backarna i Trysil!










En liten paus i solskenet!



Min kära balla vante, som karin tappade i sittliften!! Men vi hittade den
(mitt i värsta off-pisten). Det var bara att åka & hämta den..
Så, here it is, back in our hands!






Karin med hennes morotskaka för 82 kronor!!





HOPPSAN Karin....så kan de gå!











Karin & jag somnade rätt fort.. medan grabbarna grus runt
omkring satt & förfestade inför en kväll på Strömpis!



Karins matsäck; Chips, chokladdryck, godis, choklad.....och en paprika?!


Och till sist, en smygbild som Karin tog när jag sov!

Det var en riktigt härlig dag i Trysil, men den resulterade i att jag
vaknade nu på lördagmorgonen snorig & med grymt ont i halsen..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: