Till bloggens startsida

Ännu en eftermiddag med Barlen Cella!


Vi började med lunch på Subway, det godaste som finns! Sen fördrev vi tiden på stan, & självklart kunde ingen av oss hålla i våra pengar. Jag köpte nytt nagellack, ett silvrigt - som senare visade sig vara lite för mörkt än vad jag önskat. Köpte även hårfärg, mamma ska fixa slingor imorgon på mig så att jag slipper vara såhär supermegablond. Fast, nu har jag väl i-och-försig vant mig men men.. Sen köpte jag nya brillor (visar i nästa inlägg). Sist men inte minst en söt topp från H&M som var jättesöt. Jag kommer förmodligen ha på mig den imorgon så jag visar då! 

Nu ikväll har jag & Bella, eller som hennes nya smeknamn lyder: Barlen Cella tittat på film & hängt i soffan! Som ni ser hann även Bella tvätta bilen, haha - iblannd är det skönt att inte ha körkort. Jag var inte jätteavundsjuk på henne när hon stog där ute i kylan faktiskt.. Btw, jag SKULLE fakiskt plugga körkortsteori idag. Det var verkligen tänkt så. Men, en film kom som sagt i vägen. Hehee...


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: