Till bloggens startsida

VALDAGEN

OMG OMG!!! Skoja.. helt ärligt så bryr jag mig inte ett dugg. Kanske lite dumt? Men jag kan absolut ingenting om politik, så det känns lika bra att hålla sig så långt borta från det som möjligt. Och, nej - jag bryr mig inte att jag missar att få rösta. Hade ändå bara röstat blankt om jag vore 18 år.


Måste bara slänga in en lite rolig sak som jag hittade på facebook:

Om du får ett SMS eller ett mail där någon uppmanar dig att rösta på en
kvinna som heter Mona. GÖR INTE DET! Det är ett VIRUS som tar minst 4
år att få bort. Kopiera och klistra in i din statusrad för att varna
andra. DETTA ÄR VIKTIGT!


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, såg också det på facebook. Man måste ju bara gilla det. :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: